عمومی

بهترین روانشناس خانم در میرداماد【سال1403】🌟+ لیست 5 تایی

ما قصد داریم در این مقاله بهترین روانشناس خانم در میرداماد را به شما عزیزان معرفی کنیم.  هدف روانشناسی درک و توضیح رفتار، تفکر و تجربه انسان است. روانشناسی شامل مطالعه علمی فرآیندهای ذهنی، احساسات، و نحوه تعامل ذهن و مغز برای تولید این تجربیات است. هدف نهایی روانشناسی بهبود زندگی و رفاه افراد از طریق بهبود دانش و درک ذهن و رفتار است. ممنون می شویم ما را تا پایان این مقاله یاری کنید. ممنون می شویم ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

روانشناسی چیست؟

طبق برنامه ها و فیلم های تلویزیونی، روانشناسان کارآگاهان باهوشی هستند که می توانند با استفاده از توانایی خود در خواندن ذهن افراد، مشکلات جنایی را حل کنند یا حرکت بعدی یک جنایتکار را پیش بینی کنند. یکی دیگر از تصورات سنتی روانشناسان در ذهن مردم، تصویر پیرمردی با ریش است. موهای سفید دارد و در دفتر زیبایش می نشیند، کتابی در دست دارد و به صحبت های مشتریان درباره مشکلات دوران کودکی خود گوش می دهد.
روانشناسی مطالعه علمی ذهن و رفتار است. روانشناسی یک رشته چند وجهی است و شامل بسیاری از زیر شاخه ها از جمله علوم انسانی، ورزش، سلامت، بالینی، رفتار اجتماعی و فرآیندهای شناختی است. روانشناسی در واقع یک علم بسیار جدید است و بیشتر پیشرفت ها در 150 سال گذشته اتفاق افتاده است.

ریشه روانشناسی به یونان باستان، بین 400 تا 500 قبل از میلاد برمی گردد. زندگی همیشه با چالش هایی همراه است و این چالش ها گاهی ما را از ادامه زندگی باز می دارد. مهم است که بدانید برای هر مشکلی که زندگی به سمت شما می‌ زند، چه مرگ یکی از عزیزان یا استرس یا اضطراب شدید، راه‌ حلی وجود دارد و افرادی هستند که می‌ توانید از آن ها کمک بگیرید. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به بهترین روانشناس در میرداماد مراجعه نمایید.

روانشناسی چیست؟

زمینه های مختلف روانشناسی

زمینه های مختلفی در روانشناسی مورد بررسی قرار می گیرد که در ادامه مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • روانشناسی خانواده: مشاوره خانواده بر این باور است که بسیاری از مشکلات فردی ناشی از تعاملات ضعیف درون خانواده است. به همین دلیل است که این نوع مشاوره به بررسی روابط بین اعضا و الگوهای بد درون خانواده می پردازد. شما عزیزان در صورت نیاز می توانید به بهترین روانشناس خانم در تهران مراجعه نمایید.
  • روانشناسی کودکان: بسیاری از رفتارها و صحبت های معمول والدین به دلیل درک ضعیف کودک می تواند مشکل ساز شود. مشاوره کودک همراه با آموزش مناسب به والدین کمک می کند تا در موقعیت های مختلف رفتار مناسبی داشته باشند و از باورهای نادرست در فرزندان خود جلوگیری کنند تا آینده بهتری داشته باشند.
  • روانشناسی فردی: در جلسات مشاوره فردی موضوعاتی مانند استرس، اضطراب، اختلالات روانی، بی خوابی، بی اشتهایی، وسواس، افسردگی، اعتیاد و سایر مسائل شخصی مطرح می شود.
  • زوج درمانی: مشاوره ازدواج برای زوج هایی که تصمیم به ازدواج دارند مفید است. این افراد قبل از تصمیم گیری جدی می توانند با یک مشاور تماس بگیرند تا با انجام تست های مختلف و شناخت تیپ شخصیتی هر فرد، سطح سازگاری را در آینده بررسی کنند.

5 تا از بهترین روانشناس خانم در میرداماد را بشناسید!

دکتر منصوره کیانی دهکردی

دکتر منصوره کیانی دهکردی

دکتر منصوره کیانی دهکردی یکی از بهترین روانشناس خانم در میرداماد محسوب می شوند. ایشان فلوشیپ روان درمانی و دانش پژوه دوره روان و درمانی تحلیلی در انستیتوی روانکاوی تهران هستند که قبولی در گواهینامه و دانشنامه تخصصی در رشته روانپزشکی و قبولی در آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته را در کارنامه کاری خود دارند. ایشان روانپزشک بوده و مدرک خود را از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران و دکترا پزشکی عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در یافت نموده اند.

خدمات:

  • مشاوره و روان درمانی خانواده
  • مشاوره قبل از ازدواج
  • بهبود روابط
  • روان درمانی

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، پلاک 1، طبقه 3

دکتر بهناز گودرزی

دکتر بهناز گودرزی

دکتر بهناز گودرزی روانشناس بالینی، روان درمان گر و روانکاو هستن. ایشان به عنوان یکی از بهترین روانشناس خانم در میرداماد، کارشناس و کارشناس ارشد روانشناس بالینی بوده و مقالات بسیاری را نوشته و همچنین عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران هستند که با شماره نظام پزشکی 32735 به اداره مطب شخصی خود مشغول هستند.

خدمات:

  • روان درمانی تحلیلی (روانکاوی)
  • روان درمانی فردی
  • نوروتراپی
  • مشاوره فردی

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، بن بست هدیه

دکتر فاطمه سلیمی

دکتر فاطمه سلیمی

دکتر فاطمه سلیمی کاندیدا دکترا روانشناسی سلامت بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی روانشناسی بالینی می باشند و همچنین  دوره ها و کارگاه های متعددی را گذرانده. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به مطب شخصی ایشان مراجعه نموده و تحت در مان قرار بگیرید تا بتوانید به زندگی عادی خود ادامه دهید.

خدمات:

  • روان درمانی فردی
  • خانواده درمانی
  • روان درمانی بیماری های مزمن
  • اختلالات روان تنی

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان وحید دستگردی، بعد از سه راه بامداد

دکتر فاطمه فتاحی

دکتر فاطمه فتاحی

دکتر فاطمه فتاحی یکی دیگر از بهترین روانشناس خانم در میرداماد  هستند. ایشان روانشناس نوجوان، روانشناس بالینی، دانشجو دکترا روانشناسی سلامت، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و اکنون دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران هستند که  دوره و کارگاه های بسیاری را برای کمک بیشتر به مردم گذرانده اند.

خدمات:

  • مشاوره خانواده
  • زوج درمانی
  • فرزند پروری
  • مشاوره فردی

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظر نژاد، پلاک 49

دکتر فاطمه خوشدل

دکتر فاطمه خوشدل

دکتر فاطمه خوشدل هیپنوتراپیست، مشاور فردی، مشاور آموزشی، مشاور ازدواج، کارشناس ارشد روانشناسی، مدرس کارگاه های روانشناسی، مهارت های زندگی، تکنیک های شخصیت و مشاوره تحصیلی و مشاوره پایه در مرکز چارویا و پیوسیچ رامشیت می باشد. شما عزیزان برای مشاوره و درمان می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب شخصی ایشان مراجعه نمایید.

خدمات:

  • مشاوره فردی
  • روان درمانی
  • هیپنوتیزم
  • مشاوره خانواده

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پاک نژاد شمالی، بعد از اتوبان سرو، نبش کوچه ندا

باورهای غلط در مورد سلامت روان و اختلالات روانی

باورهای غلطی درباره سلامت روان و اختلالات روانی وجود دارد که در ادامه مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • مشکلات سلامت روان مادام العمر است: تشخیص مشکل سلامت روان لزوماً به این معنا نیست که ما باید تا آخر عمر با آن مقابله کنیم. تجربه هر فردی با بیماری روانی متفاوت است. برخی از افراد ممکن است پریود شوند و در این مدت به حالت عادی برگردند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از مشاوره، دارو یا سایر روش های درمانی برای بازگرداندن تعادل به زندگی خود استفاده کنند.
  • افرادی که مشکلات روانی دارند نمی توانند کار کنند: یک باور قدیمی که هنوز وجود دارد این است که افراد مبتلا به مشکلات سلامت روان نمی توانند شغلی داشته باشند یا عضوی ارزشمند در یک سازمان باشند. این باور کاملا نادرست است. درست است که یک فرد مبتلا به یک بیماری روانی جدی قادر به انجام یک شغل عادی نیست، اما اکثر افراد مبتلا به مشکلات روانی می توانند به اندازه افراد سالم سازنده باشند.
  • مشکلات سلامت روان نادر است: قبل از همه گیری ویروس کرونا، این باور نادرست بود. امروزه این گفته از واقعیت نیز دورتر است. در سال 2001، سازمان بهداشت جهانی تخمین زد که از هر چهار نفر در سراسر جهان، یک نفر از مشکلات سلامت روان یا اختلالات عصبی رنج می برد.
  • اختلالات خوردن فقط در زنان دیده می شود: این تصور غلط وجود دارد که اختلالات خوردن فقط در زنان جوان و ثروتمند دیده می شود. اگرچه این اختلال می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، مطالعه ای که در یک دوره 10 ساله به اختلالات خوردن پرداخته بود، به این نتیجه رسید که جمعیت شناختی این اختلال در حال تغییر است، با افزایش بیشتر در میان مردان، افراد کم درآمد و افراد مسن تر، افراد بالای 45 سال.
  • همه بیماران روانی خشن هستند: از نظر بهترین روانشناس خانم در میرداماد این هم یک باور غلط است. خوشبختانه با افزایش آگاهی جهانی، این تصور غلط به تدریج از بین می رود. حتی افراد مبتلا به اختلالات جدی مانند اسکیزوفرنی خشن نیستند. درست است که تعداد معینی از افراد مبتلا به بیماری های روانی خاص مرتکب خشونت می شوند، اما آنها یک اقلیت را تشکیل می دهند.

کلام آخر

بیماری های روانی مانند سایر بیماری ها هستند و در بسیاری از موارد قابل درمان هستند. شاید به این دلیل که مغز عضو پیچیده بدن انسان است و هنوز درک درستی از آن وجود ندارد، تصورات غلط زیادی در مورد بیماری های روانی وجود دارد. همه ما در مقطعی از زندگی خود با استرس، اضطراب، نوسانات خلقی و سایر مسائل عاطفی سر و کار داریم. دلایل مختلفی برای این شرایط وجود دارد. این احساسات ناخوشایند می تواند به دلیل مشکلات کاری، مشکلات اقتصادی، جدایی یا از دست دادن عزیزان ایجاد شود که در این صورت باید با بهترین روانشناس خانم در میرداماد مشورت کنید.

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید، سایت روانشناس تو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین روانشناس خانم در میرداماد آشنا کند. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد، در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و انتقاد می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

5/5 - (4 امتیاز)

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا